یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

مشخصات بلاگ
یادی از او
پربیننده ترین مطالب

به هر که دل بستم، تو دلم را شکستی...

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

خدایا!

به هر که دل بستم، تو دلم را شکستی.

عشق هر که را به دل گرفتم، تو او را از من گرفتی.

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم و سایه ی امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم،

تو یکباره همه را بر هم زدی

و در طوفان های وحشت زای حوادث رهایم کردی

تا هیچ آرزویی در دل نپرورم،

و به هیچ چیز امیدی نداشته باشم

و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم.


خدایا! تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم

وجز به تو به چیزی، یا به کسی امید نبندم

و جز در سایه توکل به تو ، آرامش و امنیت احساس نکنم...


خدایا! تو را بر همه این نعمت ها شکر میکنم.


شهید دکتر چمران

  • hani

نظرات  (۳)

امشب رحمت دوست جاریست مانند رود، نه!

مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید

کسی اینجا محتاج دعاست

اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

خدایا شکرت

متن بسیار زیبایی بود
  • مسیحا (حضور)
  • ممنون از حضورتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">