یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

مشخصات بلاگ
یادی از او
پربیننده ترین مطالب

اللـــهی(8)

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

خدای من!

من همانم که در خلوت از تو شرم نکردم

و در آشکارا هم رعایت تو را نکردم

منم صاحب مصیبت ها و ماجرا های بزرگ.

من همانم که به سرور خود جسارت کرده است.

من همانم که جبار آسمان را نافرمانی کرده ام

من همانم که زمینه معصیت خداوند جـلیل را فراهم کردم.

دعای ابوحمزه ثمالی

  • hani

نظرات  (۱)

  • سوده همدانی
  • اعوذ بجلال وجهک الکریم ان ینقضی عنی شهر رمضان او یطلع الفجر من لیلتی هذه و لک قبلی تبعه او ذنب تعذبنی علیه
    خدایا بر من رحم کن که ماه مبارک رمضان بگذرد و من همچنان از تو دور باشم...
    پاسخ:
    ممنون از حضورت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">