یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

مشخصات بلاگ
یادی از او
پربیننده ترین مطالب

من منم

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ
  ســـــلام خدایـــــا!
چمران نیستم ڪه برایت زیبا بنویسم....
همــّـــت نیستم که برایت زیبا شهید شوم....
آویـــــنی نیستم که برایت زیبا تصویرگری کنم...
متوسّـــــلیان نیستم که برایت زیبا جاوید شوم...
بابایـــــی نیستم که برایت زیبا پرواز کنم...
«پرنده پر شکسته ای هستم که نیاز به مرهم دارم..»
پس پروردگارا خودت مرهم زخمهایم باش...
مرهم ما ظـــــهور حجـــــّت توست...
"الـــــلہم عـــــجّل لولـــــیک الفرج"
  • hani

نظرات  (۲)

آمیـــــــــن ...

چقد آرومی...
چقد آرامش تو نوشته هات هس..
خوشبحالت
پاسخ:
:)
خدا رو شکر
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">