یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

یادی از او

دست نیاز ، چشم امید ...

مشخصات بلاگ
یادی از او
پربیننده ترین مطالب

الـــــــهــــــی(7)

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

خدایا!

من همانم که تو مهلتم دادی و به خود نیامدم.

من همانم که تو مرا از چشم خود انداختی و اعتنا نکردم.

تو آنقدر با صبوری ات مهلتم دادی و با پرده اغماضت گناهم را پوشاندی 

که گمان کردم از دیدن من پرهیز میکنی

و از عقوبت گناهم اجتناب میورزی،

انگار تو شرمسار منی.

دعای ابو حمزه ثمالی

  • hani

نظرات  (۳)

  • سربازِ گمنام
  • سلام بما هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    ممنون که اومدید
    سلام اگر دوست داشتی ما را لینک کنید 

    تا که بودیم نبودیم کسی، کشت ما را غم بی همنفسی
    تا که رفتیم همه یار شدند، خفته ایم و همه بیدار شدند
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    باسلام.
    حتما شما هم مثل من مطلب جدیدم را بخونید و نظر بدید.
    تک تک نظر ها را بررسی و حتما بهتون سر می زنم.

    عنوان مطلب:    خدا را زنانه صدا کنید!
    لینک مطلب:   http://masira.ir/index.php?newsid=175   
    پاسخ:
    سلام
    باشه چشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">